Ciężar dwóch kilo mąki jest równy:
a) 200N
b)0,2N
c)2N
d)20N
Samochód jedzie z szybkością 80 km/h . w ciągu 15 minut przebył drogę
a) 10km.
b) 15km
c)20km
d)25km

gęstość pewnej substancj wynosi 800 kg/m3 oznacza to,że:
a)masa 800m3 tej substancji wynosi 1 kg.
b) iloraz masy i objętości tej substancji wynosi 800 kg/m3
c)ciężar jednego metra sześciennego tej substancji wynosi 800kg
d)masa jednego metra sześciennego tej substancji wynosi 800kg.


Proszę o szybką i prawdziwą odpowiedź

Z góry Dzięki ;*

2

Odpowiedzi

2009-12-13T16:23:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:26:09+01:00
1. 20N
2. 20 km
3. masa jednego metra sześciennego tej substancji wynosi 800kg

---

liczę¶ na status najlepszego rozwiązania. Pozdrawiam! :)