Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:28:30+01:00
Drogi Mikocłaju
Na wstepie mojego listu pragne cie gorąco pozdrowić.Bardzo cenie twoją troske,pracowitość,i dar dzielenia sie z innymi.Jesteś jedynm człowiekiem jakiego znam który ofiaruje prezenty,bez żadnego odwzajemnienia.
Nie ma drugiego takiego człowieka jak ty!
Nie chce wymagać dużo od ciebie,lecz prosze o kilka dobrych żeczy.Bardzo chciała bym być lepszym człowiekiem,takim jak ty,ale wiem ze napewno takiego oczekiwania nie spełnisz,lecz bardzo prosze cie bym spędziła Swięta w spokoju,radoscie.to moje marzenie najskrytsze.Prosze o dom w którym bede szcześliwa.
Dziękuje za wszystko co robisz dla ludzi.Jesteś wspaniałym człowiekiem.

2009-12-13T19:36:16+01:00
(miasto) ,dn. ... ... roku
Drogi Święty Mikołaju!
Święta Bożego Narodzenia są dla mnie bardzo ważne.
W tym roku byłam grzeczna. Proszę Cię o czarną torbę w której nosiłabym książki do szkoły. Chciałabym również dostać dużo słodyczy między innymi: czekoladę, żelki i cukierki. Proszę Cię również, aby te święta były miłe oraz żeby ciocia przyjechała do mnie na święta.
Mam nadzieję, że byłam wystarczająco grzeczna i że dasz mi, to o co proszę.

Pozdrawiam!
(twoje imie)



Proszę :) mam nadzieje ze moze byc :)