Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T16:26:45+02:00
Zgadzam się z tym stwierdzeniem, ponieważ, moim zdaniem, serce powinno się cieszyć z sukcesu (i szczęscia) nie tylko swojego lecz także cudzego. np przyjaciela. inaczej bedzie przemawiac przez nas najzwyklesza w swiecie i okrutna zazdrosc.
2009-09-08T16:27:01+02:00
Według mnie zgadzam się, ponieważ serce jest jedno i dzięki niemu możemy zastać dużo szczęscia, dlatego gdyby nie biło to też nie było by nadzieji.Pozdrawiam