Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T16:30:10+01:00
Pożyteczny szkodnik to np. ten , który zjada inne szkodniki , ale też jest szkodnikiem :)
2009-12-13T16:51:55+01:00
To np:ten , który zjada inne szkodniki , ale też jest szkodnikiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:37:33+01:00
Racicznice dobrze oczyszczają wody zbiorników wodnych z zawieszonych w nich cząstek organicznych i nieorganicznych oraz glonów występujących masowo i powodujących zakwity wód.

Niestety racicznica powoduje wielkie szkody w ekosystemie poprzez wypieranie i eliminowanie lokalnych zagrożonych gatunków, co oznacza zubożenie naturalnej fauny. Niszczy także infrastrukturę zbiorników wodnych, statków, silników, turbin, itp.
1 5 1