Odpowiedzi

2009-12-13T16:32:55+01:00
Zadanius rozwiązujus- zadanie samo się rozwiązuje;) I oczywiscie twoje zadanie tak bym przemienil:0
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:34:42+01:00
Chciałabym przeobrazic mame w żabe za pomocą zaklęcia ;
do beczki wrzucamy oczy żąby i głowe przy tym wypowiadamy słowa ma zielone oczy mam zileoną głowe mama ma je też , następnie każdą cześć ciała powtarzając słowa czary mary kocham żaby ... zaklecie ma służyć do tego aby mama mogła sobie pokumkać a nie krzyczeć