Uszereguj w kolejności chronologicznej etapy doświadczania Mendla,wpisując pola liczby od 1 do 6
*wysianie nasion pierwszego pokolenia potomnego
*wycięcie pręcików wybranego kwiatu rośliny przyjmującej obcy pyłek
*wytworzenie przez roślinę strączków z nasionami
*przeniesienie pyłku z innej rośliny na słupek kwiatu rośliny przyjmującej
*określenie barwy kwiatów pierwszego pokolenia potomnego
*wzrost roślin pierwszego pokolenia potomnego


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:48:25+01:00
1. wycięcie pręcików wybranego kwiatu rośliny przyjmującej obcy pyłek
2. przeniesienie pyłku z innej rośliny na słupek kwiatu rośliny przyjmującej
3. wytworzenie przez roślinę strączków z nasionami
4.wysianie nasion pierwszego pokolenia potomnego
5. wzrost roślin pierwszego pokolenia potomnego
6. określenie barwy kwiatów pierwszego pokolenia potomnego
2009-12-13T17:02:41+01:00
1. wycięcie pręcików wybranego kwiatu rośliny przyjmującej obcy pyłek
2. przeniesienie pyłku z innej rośliny na słupek kwiatu rośliny przyjmującej
3. wytworzenie przez roślinę strączków z nasionami
4.wysianie nasion pierwszego pokolenia potomnego
5. wzrost roślin pierwszego pokolenia potomnego
6. określenie barwy kwiatów pierwszego pokolenia potomnego