Określ, w jakim czasie miały miejsce podane wydarzenia, wpisując epoki historyczne za myślnikami :
a) napływ czarnoskórej ludności do Ameryki-
b) narodziny niewolnictwa-
c) chrzest Polski-
d) narodziny chrześcijaństwa-
e) zakładanie pierwszych kościołów chrześcijańskich w Ameryce-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:39:07+01:00
Ja ci tylko tak podpowiem że c) to będzie 966 ;P
4 1 4
2009-12-13T16:41:52+01:00
A) napływ czarnoskórej ludności do Ameryki- XVIII Wiek n.e.
b) narodziny niewolnictwa- 1861 rok
c) chrzest Polski- 966 rok
d) narodziny chrześcijaństwa- I wiek n.e.
e) zakładanie pierwszych kościołów chrześcijańskich w Ameryce- 313 rok
5 3 5