Muszę zrobić jakieś doświadczenie na ocenę celującą ( 2 kl. gim)
proszę o pomysły!!! jakieś łatwe żeby można było przeprowadzić w domu bez specjalistycznego sprzętu.
najlepsze pomysły będą wynagrodzone.
mogą być linki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:37:46+01:00
Http://www.forum.biolog.pl/biologiczne-doswiadczenia-do-liceum-vt3218.htm Tu masz kilkanaście ciekawych doświadczeń, między innymi zgubny wpływ coli na zęby :D
3 4 3
2009-12-13T16:38:56+01:00
Rozwoj plesniaka białego na chlebie lub wpływ swiatła na wzrost liczebnosci muszki owocowej inf poszukaj w internecie bardzo proste
3 4 3
2009-12-13T18:04:45+01:00
Możesz zrobić takie doświadczenie:
potrzebne ci będą dwie szklanki, olej, płyn do mycia naczyń i łyżeczka.

na początku do obu szklanek wlej taką samą ilość wody. potem do każdej szklanki dodaj łyżeczkę oleju a następnie do jednej szklanki wlej pół łyżeczki płynu do mycia naczyń. następnie przeprowadź obserwacje
lub po prostu wychodój pleśń na bułce
:))