Odpowiedzi

2009-12-13T16:35:56+01:00
Chodzeniem do kościoł a, modlitwą wiarą w boga pomocą niepełnosprawnym
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:39:50+01:00
Ludzie zasłuzyli na zaproszenie do królestwa bożego opieką nad biednymi ludźmi w krajach biednych,szczególnie Afrykańskich.Ci ludzie dostawali wsparcie psychiczne,nadzieję i rozwijali sie duchowo dzięki misjonarzom.Oraz byli wspierani datkami finansowymi przez wiernych w kościele.A także tym że wdzisiejszych,cięzkich czasach ,w których jest coraz mniej czasu dla Boga,są ludzie którzy nie przejdą obojętnie obok krzywdy bliźniego i nie milczą na zło czynione innym ludziom,są w stanie poswięcić swój czas dla drugiej osoby a czasem nawet cos więcej,karierę,rózne dobra materialne,a nawet życie.Bo wolą Boga było abyśmy kochali swego bliźniego i byli skłonni do wyrzeczeń dla niego
4 3 4
2009-12-13T18:40:00+01:00
Ludzie zasłuzyli na miejsce w królestwie niebieskim, ponieważ walczą z terrorystami pomagają innym ludziom. Zażartą modlitwą wiara w Boga. Lecz nie którzy ludzie ani troche nie zasługują na miejsce u bogu boga. Zgrzeszyli mocno: zamordowali i nie żałowali swego grzechu Pastwienie się nad kimś ale miejmy nadzieje że takich zadarzeń będzie coraz mniej. Jeśli żałujemy za grzechy bóg nam odpuści ale do konca zycia nie można popełniac żadnych grzechów życ w harmoni ze światem. Ale jeśli popełni się ten albo jakikolwiek inny grzech twoja dusza będzie potępiona na całe wieki. Myśle że człowiek zasługuje na miejsce w królestwie niebieskim i dąży do tego nie popełniając grzechów.
9 4 9