Odpowiedzi

2009-12-13T16:47:10+01:00
Ponieważ był listenning na obcy w drzwiach, Coleridge zaczął zapomnę jego marzenie.
Nie dokończył jego wiersz.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T16:48:27+01:00
Ponieważ był wsłuchany w nieznajomego pod drzwiami, Coleridge zapomnial swoj sen. Nie skończył swojego wiersza.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:55:35+01:00
Ponieważ on słuchał obcego człowieka przy drzwiach,Coleridge zaczął zapomnieć jego sen.
On nie skończył jego wiersza.