Odpowiedzi

2009-12-13T16:52:11+01:00
Aktualnie nie ma liberum veto(ustawy przechodzą większością głosów)
nie ma króla
w sejmie walnym uczestniczył każdy szlachcic a nie jak teraz wybrani ludzie
sejm dzisiaj składa się z jednej izby a nie z 3 jak kiedyś
44 4 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:53:47+01:00
Walny :posłowie to mężczyźni współ. posłowie to mężczyźni i kobiety. wal: obowiązywała zasada jedniści i jednomyślności współ: sejm przyjmuje ustawy większością głosów. wal: posłów wybierano przed każdym sejmem współ: posłów wybiera się co 4 lata. wal:senatorzy byli urzędnicy wybierani przez króla współ : dziś wybiera się senatorów.
27 4 27