Odpowiedzi

2009-12-13T16:51:25+01:00
Moim zdanie starsi ludzie cenią życie i chcą jeszcze bardzo długo żyć. Ale młodsi nie cenią życia, biorą narkotyki piją alkohol chcą się dobrze bawić. Przekonują się jakie życie jest ważne dopiero po czyjejś śmierci, na przykład dobrego znajomego/przyjaciela/przyjaciółki/kogoś z rodziny/
37 3 37
2009-12-13T16:52:25+01:00
Według mne zycie ma duze znaczenie tylko dla ludzie naprawde ceniacych siebie.Wiele zalezy od celu tego zycia.Jeżeli ktoś szuka w swiecie dobra materialnego i kariery zawodowej nie ma zbyt duzzego szacunku do zycia.na prawdziwy podziw zasluguja ludzie,ktorzy szukaja prawdziwego szczescia,a nie dóbr materialnych.Bardzo znaczacym punktem jest tez kontakt z otoczeniem.Człowiek zbyt glugo zyjacy sam przestaje miec na uwadze co sie dzieje wokol niego.Myślę,że to czy zycie ma znaczenie jest w barddzo dużym stopniu zależne od charakteru czlowieka i celu do jakiego dązy.
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:55:45+01:00
W dzisiejszych czasach życie ma dla każdego człowieka ogromne znaczenie. Każdy z nas marzy o tym, by jak najlepiej je wykorzystać. Mówi się: "żyj chwilą". Jest to niewątpliwie prawda. Nigdy nie przewidzimy, co stanie się za pięć minut, następnego dnia, a nawet za rok. Dlatego powinniśmy jak najlepiej wykorzystywać każdą chwilę i nie odkładać rzeczy na później.
Jednakowoż w dzisiejszych czasach niektórzy ludzie nie biorą życia na serio. Uważają, że istnieje tylko zabawa i nic poza tym. Ciągle balują, zwiedzają różne kraje, korzystają z samych dóbr materialnych. Nie dbają o swoją przyszłość.
Dlatego też można uznać, że zdania co do tego tematu są bardzo podzielone.
76 4 76