Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:57:53+01:00
1. Autorem książki jest Astrid Lindger
2 Została napisana w formie pamietnika
3. Narratorem jest Lissa
4 Akcja rozgrywa się w SZwecji w Bulerbyn
5 książka jest o 6 dzieciach mieszkających niedaleko siebie i mających różne przygody
91 4 91
2009-12-13T16:57:33+01:00
1Astrid Lindgren
2opisowa
3wszechwiedzacy
4Smalandia.
5W Książce opisane są przygody kilku przyjaciół. Dzieci o imionach:Lasse,Bosse,Olle,Lisa,Britta i Anna są w jednakowym wieku.Wszyscy przyjaciele mają po dziewięć lat ,mieszkaja w tym samym miasteczku ale w innych "zagrodach"-północnej,południowej

32 3 32
2009-12-13T19:26:06+01:00
1.Astrid Lindgren
2.w formie pamietnika
3.Lissa
4.w Bullerbyn
5.Lisa opowiada o przygodach swoich i innych dzieci z Bullerbyn w ciągu trzech lat.

16 3 16