Wpisz brakujących władców w porządku chronologicznym:
a) Zygmunt III Waza
b)
c)
d)
e) Jan III Sobieski

.....................................................................

Wydarzenia dopasuj do postaci:
a) Odsiecz wiedeńska
b) Bitwa pod Chocimiem
c) Obrona klasztoru na Jasnej Górze
d) Zdrada pospolitego ruszenia pod Ujściem

1) przeor Kordecki
2) J.Sobieski
3) S.Czarniecki
4) K.Opaliński

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:55:47+01:00
1.Zygmunt III Waza
Władysław IV Waza
Jan II Kazimierz
Michał Korybut Wiśniowiecki
Jan II Sobieski
2.a)2.
b)1.
c)3.
d)4.
2009-12-13T16:56:29+01:00
A) Zygmunt III Waza
b) Władysław IV
c) Jan Kazimierz
d) Michał Korybut Wiśniowiecki
e) Jan III Sobieski
1 5 1
2009-12-13T16:57:09+01:00
B) Władysław IV Waza
c)Jan II Kazimierz
d)Michał Korybut Wiśniowiecki

2. a 2
b 3
c 1
d 4
1 5 1