Odpowiedzi

2009-12-13T16:52:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:54:02+01:00
Staw łokciowy jest stawem zawiasowym. :PPP
2 3 2
2009-12-13T16:58:50+01:00
Staw jest zbudowany z zakonczeń kości pokrytych elastyczną chrząstką, otoczony torebką stawową. Staw łokciwoy jak sama nazwa wskazuje jest stawe (zawiasowym).W stawie zawiazowym ruchoma część kości może poruszac sie tylko w jednej płaszczyźnie.
2 5 2