Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:57:20+01:00
Jeziorność - stosunek powierzchni jezior do ogólnej powierzchni analizowanego obszaru. Wskaźnik ten podawany jest w procentach


Jeziorność Polski wynosi tylko 0,9 proc. powierzchni kraju


Finlandia to kraj tysiąca jezior.
3 2 3
2009-12-13T16:58:49+01:00
Odsetek powierzchni zajętej przez jeziora nazywamy jeziornością. Dla Finlandii wynosi 10% a dla Polski 1%.
2 3 2
2009-12-13T17:02:01+01:00
Jeziorność jest to stosunek powierzchni jezior do ogólnej powierzchni analizowanego obszaru. ;)
Jeziorność Polski wynosi tylko 0,9 proc. powierzchni kraju a dla porownania w Szwecji jeziora zajmują ponad 8,5 proc.

jeziornosc Finlandii to 69% powierzchni kraju
3 2 3