Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:00:01+01:00
2009-12-13T17:03:08+01:00
Pierwiastek z 18cm=4.2426406871cm

Odp.Bok kwadrata musi miec 4.2426406871cm

1 5 1
2009-12-13T17:11:53+01:00
Pole kwadratu P=a²
a²=18cm² /√
a=√18cm²=3√2cm
należy narysować kwadrat o boku równym 1cm - jego przekątna ma dł. √2cm.
Odłożyć na linii odcinek o dł. 3√2 i mamy bok kwadratu.

Konstukcja kwadratu to już chyba bajka.
1 5 1