Określ, w jakim czasie miały miejsce podane wydarzenia, wpisując epoki historyczne za myślnikami starożytność -mniej niż 476 r ,średniowiecze-mniej niż 1492 r ,nowożytność
a) napływ czarnoskórej ludności do Ameryki-
b) narodziny niewolnictwa-
c) chrzest Polski-
d) narodziny chrześcijaństwa-
e) zakładanie pierwszych kościołów chrześcijańskich w Ameryce-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:03:10+01:00
A nowożytność
b starożytność
c średniowiecze
d starożytność
e nowożytność
1 5 1
2009-12-13T18:13:07+01:00
A) nowożytność
b)starożytność
c) średniowiecze
d)starożytność
e) nowożytność