Jakie czynności należy wykonać,aby wymienione przedmioty stały się zrudłem dzwięku :
Struna,głośnik,krzesło,okno,młot i kowadła,maszyna do pisania,magnetofon,torba foliowa,kaloryfer,książka,linijka umieszczona w imadle.

Proszę o wypisanie w pkt po kolei :]

Z górury dziękuje :P

2

Odpowiedzi

2009-12-13T17:12:49+01:00
Struna-pociągnąć.
głośnik-włączyć.
krzesło-przesunąć.
okno-zastukać.
młot i kowadło-uderzyć młot o kowadło.
maszyna do pisania-uderzać w klawisze.
magnetofon-włączyć.
torba foliowa-zaszeleścić.
kaloryfer-zastukać.
książka-przewracać strony.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:15:20+01:00
Struna - szarpnąc strunę
Głośnik - podłaczy do odtwarzacz muzyki
Krzesło - stuknąc o coś twarddego
Okno - trzasnąc ramą okna
Młot i kowadła - uderzyc o coś
Maszyna do pisania - uderzac palcami o przyciski
Magnetofon - odtworzyc muzykę
Torba foliowa - zgnieśc :D
Kaloryfer - uderzyc
książka - uderzyc o cos lub przełożyc kartki
Linkijka umieszczona w imadle - przycisnąc

PS. jeśli źle to nie mam pomysłu :DD