Odpowiedzi

2009-12-13T17:14:27+01:00
Dżinsy t-shirt + fajne dodatki i adidasy
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:16:14+01:00
Typowy nastolatek chce ubierać się zgodnie z modą jaka panuje wśród rówieśników.Luźne ubrania lub zbyt kuse spdniczki nie podobają się osobom starszym.Chłopaki ubierają się zgodnie z modą tak zwanych luzaków hiphopowców.Zbyt duże bluzy czy spodnie są bardzo popularne.Nie tolerują natomiast garniturów bądź krawatów .Dziewczyny maluja się i stosują duży makijaż.Noszą obcisłe spodnie lub kuse spódnice.
a jeszcze wśród obu rodzajów panują skejty buty:)
A TYPOWY NASTOLATEK TO T SHERT jeansy , adidasy lub trampki,bluza
ostatniego nie jestem pewna
4 3 4
2009-12-13T17:17:28+01:00
Dziewczyna :
* spódniczka, krótka bluzeczka
* rurki, tunika; top
chłopak :
* rurki, bluza
* spodnie skejtowe, luźna bluza.
pozdrawiam .
4 2 4