Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:17:17+01:00
F - siła = 50N
s - droga = 3m
t - czas = 10s
P - moc = ?
P = Fs/t = 50 razy 3 dzielone przez 10 = 150/10 = 15W
osiągnął moc = 15W
2009-12-13T17:17:36+01:00
W= F x s
W= 50N x 3m
W= 150 J

P=W/t
P= 150J/10s
P= 15W

2009-12-13T17:28:01+01:00
P=w/t

s - 3m
F - 50N
t - 10s
w - ?
p - ?

w = F * s
w = 50N * 3m
w = 150 J

p = w/t
p = 150J/10s
p = 15W