Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:15:34+01:00
Hehe fajne zadanie xD... dziewczyny lubie jak chlopak nie gada tylko o sobie.najlepiej zaczac o muzyce...,o pogodzie nawet nie wspominaj.jak lubi ksiazki to mow o ksiazkach,najnowsze filmy,gwiazdy - takie rzeczy.spytaj sie co lubi robic,jaki ma ideal faceta albo czy jestes jej idealem(jak juz bd dalej) xD...pamietaj zeby nie gadac duzo o sobie albo o sporcie-to jest masakra po prostu...xDD mozecie pogadac tez o szkole jezeli chodzicie do wspolnej,posmiac sie z nauczycieli itd. ;)
powodzonka
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T17:16:06+01:00
-film
-muzyka
-hobby
-zwierzęta
-podróże/wakacje
-dom/moda
-szkoła/praca
-znajomi
-plany na przyszłość
-sport
1 5 1