Odpowiedzi

2009-12-13T17:31:04+01:00
Jutro wycieczkę mamy nad morze,
lecz nie wiadomo czy wszystko udać się może.
Gdy będziemy już w Sopocie napiszę o naszym powrocie.
Więc nie martwcie się,bo wrócę kiedy zawrócę to już nie wrócę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:30:06+01:00
Siedzi Jasio w ostatniej ławce
przez okno przygląda się trawce
śpiewa;
Zajączki ,Zajączki skakały przez łączki,
Lecz jeden zajączek nie skakał,
Tylko siedział w kąciku i płakał,
Bo gdy biegł przez pola i lasy,
To optarły go adidasy.

Zajączek tak płacząc i siedząc
Tak siedział sobie pod miedzą
W końcu pukając łapką w tył główki
wymyślił że kupi sobie halówki
Morał jest taki tej baji
zamiast adidasów kupuj naiki
3 4 3