Odpowiedzi

2009-12-13T17:25:25+01:00
A) 12mm³ = 0,000012dm³ bo 1 dm³ = 1 000 000mm³
b) 25m³ =25 000 000cm³ bo 1 m³ = 1 000 000 cm³
c) 55dm³ =0,055 m³ bo 1m³= 1000 dm³
d) 8dm³ = 8000cm³ bo 1dm³ = 1000 cm³
e) 2,5cm³ = 0,0025 dm³ bo 1 dm³ = 1000 cm³
f) 6 kg/m³ = 6000kg/dm³
g) 56kg/m³ = 56g/dm³
h) 45kg/m³ = 45g/dm³
i) 52kg/m³ =52000kg/dm³

:) <ale w tych 4 ostatnich nie jestem pewna>

1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:26:01+01:00
A) 0,000012
b) 25 000 000
c) 0,055
d) 8 000
e) 0,0025
f) 6000
g) 56 000 000
h) 45 000 000
i) 52 000

Proszę :)
2009-12-13T17:35:57+01:00
A)0,000012dm3
b)25000000cm3
c)0,055m3
d)8000cm3
e)0,0025dm3
f)6kg/m3*1/1000kg/dm3=6/100kg/dm3=,006kg/dm3
g)56kg/m3*1/1000kg/dm3=0,056kg/dm3
h)45kg/m3*100/1000g/dm3=4500/1000g/dm3=4,5g/dm3
i)52kg/m3*1/1000kg/dm3=0,52kg/dm3