Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:24:55+01:00
Niech ABCD będzie kwadratem o boku "a". Połączmy wierzchołki A i C, mamy pierwszy trójkąt ACD. Na odcinku AC odkładamy odcinek AE o długości "a". Mamy następny trójkąt równoramienny ABE. Teraz z punktu C rysujemy łuk o długości CE, znajdujemy punkt F na odcinku BC , czyli mamy CE = CF, otrzymujemy trójkąt równoramienny CEF, a BEF jest nierównoramienny.
28 4 28
2009-12-13T22:56:49+01:00
Poprowadź przez kwadrat przekątne
19 2 19