Odpowiedzi

2009-12-14T11:38:31+01:00
Wszyscy mają się spotkać przy głownych drzwiach domu . ktoś niech policzy czy wszyscy sa i szybko wybiec z domu a potem zadzwonic po odpowiednie służby.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T12:09:14+01:00
Jeżeli czas byłb krótki to postąpic tak ja kolega napisał wyzej
jezeli zas mielibysmy czas
o każdy z członków w ramach jego mozliwosci i siłi wynosi najbardziej potrzebne rzeczy
np.
mama dokumenty leki
dzieci biżuterie ubrania koce
3 2 3