Odpowiedzi

2009-09-08T17:04:34+02:00
Czy umiem cieszyć się z drobiazgów? Myślę, że tak. Czy kazda kobieta nie cieszy się z np. kwiatka? Niby nic takiego a jednak cieszy. Filateliści cieszą się z każdego znaczka pocztowego jaki uda im się kupić. Też mała rzecz a cieszy. Każdy lubi dostawać prezenty nawet te małe. Każdą mamę ucieszy gdy dziecko dajmy na to pozmywa po obiedzie. Dla dziecka to niewiele wysiłku a dla mamy "wielki" prezent.


mam nadzieję żę pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T17:07:05+02:00
Postaram się pomóc;)

Zycie często płata nam różne niespodzianki zarówno te gorsze jak i te miłe. Problemem ludzi jest jednak to ze nie potrafią docenić tych miłych rzeczy jakie przynosi im dzień, przez co ich życie jest pozbawione szczęścia i kolorytu. Dla tego ja uważam właśnie ze człowiek powinien cieszyć się z nawet drobnych przyjemności, i wydaje mi się ze ja potrafię dobrze to robić. uwarzem tak gdyż często wystarcza mi jakiś drobiazg aby na resztę dnia poprawić mi humor. tym drobiazgiem możne być wszystko: ładna pogoda, dobra ocena miłe spotkanie z znajomym w drodze ze szkoły czy miłe słowo od innego człowieka. Wydaje mi sie ze dlatego właśnie jestem cz łowiekiem szczęsliwym i widze świat przez pryzmat szczęściia. Wydaje mi sie tagrze ze to dobra recepta na udane zycie i z chęciom doradze innym by robili tak samo bo napewno sprawi to ze bendą szczęśliwsi.