Odpowiedzi

2009-12-13T17:28:04+01:00
Jak kuba bogu tak bóg kubie o to chodzi
3 2 3
2009-12-13T17:32:09+01:00
Wstęp: "Jak ty komu , tak on tobie " - jak możemy rozumieć te słowa? czy aby napewno się z nimi wszyscy zgadzamy?
postaram się w dalszej części wytłumaczyć znaczenie tego morału.....

Zakończenie: po przytoczonych przykładach można wnioskować, że wszyscy w stosunku do nas zachowują się podobnie jak my do nich. Tak więc warto mieć więcej przyjaciół niż wrogów i starać się być dla każdego życzliwym i uprzejmym.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:32:37+01:00
Ostatnio idąc sobie ulicą zauważyłam pewną sytuacje. To wydarzenie od razu narzuciło mi pewną myśl "ja ty komu, tak on tobie".

A więc z tego wszystkiego dużo się nauczyłam. Wiem jak to jest z strony drugiego człowieka. Często ludzie nie zdają sobie sprawy jak reagują ludzie na ich zachowania, słowa. Dlatego teraz wiem, nigdy więcej nie będe robić komuś na złe. (W twoim przupadku to niemożliwe chyba, w końcu Niegrzeczna hehe) Już na zawsze zapamiętama sobie "Jak ty komu , tak on tobie ".
2 3 2