`.napisz plan wydarzeń "Opowieści Wigilijnej"... ps: jak bedziecie pisać np.: pojawienie sie ducha minionych świąt, to napiszcie to wszystko (co jego dotyczy np.: spotkanie z siostra itp) w podpunktach ;] np.:
6. Wizyta ducha minionych swiąt;
a) obrazy z dzieciństwa
b) spotkanie z siostrą
itd.
=====
z góry danke ;* ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:32:29+01:00
1. Zakończenie pracy w przedświąteczny dzień w kantorze Scrooge`a
a) Przyjście siostrzeńca i życzenia wesołych świąt
b)Danie dnia wolnego pracownikowi
2. Przyjście kolędnika do Scrooge”a
a)wypędzenie kolędnika
b)dwaj dżentelmeni
c)odmowa wsparcia funduszu na zkup żywności dla biednych
3. Pojawienie się ducha Marley`a
a)strach Scrooga
b)ostrzeżenie wspólnika przed trzema duchami
4. pierwszy z trzech duchów
a)wspominanie przeszłości
b)wzruszenie się Scrooga
c)powrót do domu
5. drugi duch
a)pokazanie scoorgowi szcześliwych ludzi w mieście
b)chłopiec o imieniu Tim
6. Odwiedziny Ducha Dawnych Świąt Bożego Narodzenia
a)pokazanie scoorgowi jego przyszłości-śmierć której nikt nie zauważy
b)ebezener obiecuje poprawe
7. pomoc rodzinie małego tima
a)podwyższenie pensji pracownikowi
b)scoorg jest miły dla wszystkich
2 5 2
2009-12-13T17:32:59+01:00
1. Zakończenie pracy w przedświąteczny dzień w kantorze Scrooge`a
a) Przyjście siostrzeńca i życzenia wesołych świąt
b)Danie dnia wolnego pracownikowi
2. Przyjście kolędnika do Scrooge”a
a)wypędzenie kolędnika
b)dwaj dżentelmeni
c)odmowa wsparcia funduszu na zkup żywności dla biednych
3. Pojawienie się ducha Marley`a
a)strach Scrooga
b)ostrzeżenie wspólnika przed trzema duchami
4. pierwszy z trzech duchów
a)wspominanie przeszłości
b)wzruszenie się Scrooga
c)powrót do domu
5. drugi duch
a)pokazanie scoorgowi szcześliwych ludzi w mieście
b)chłopiec o imieniu Tim
6. Odwiedziny Ducha Dawnych Świąt Bożego Narodzenia
a)pokazanie scoorgowi jego przyszłości-śmierć której nikt nie zauważy
b)ebezener obiecuje poprawe
7. pomoc rodzinie małego tima
a)podwyższenie pensji pracownikowi
b)scoorg jest miły dla wszystkich