Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T13:57:01+01:00
Wojna obronna polski zakończyła się kleską ponieważ wojska polskie nie były wystarczająco przygotowane do tej wojny.Niemcy przewyższali nas w aspekcjie technologicznym,polacy posiadali sprzęt nowej generacji ale nie na taką skale jak niemcy.Wojna obronna była prowadzona dość dobrze lecz sam fakt zmasowanego ataku nie dawał na wielkich szans na odparcie go ,Polacy posiadali znakomitych strategów i taktyków niestety rozłam frontu jaki nastąpił po ataku Zsrr na polske przewyższył wszystkie możliwe siły jakimi dysponowaliścmyu.Przegraliśmy tą wojne nie dlatego że polacy nie wieli sprzętu ale dlatego że musieliśmy walczyć z najeźdzcami któży zaatakowali z wszystkich stron.
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T14:12:27+01:00
Wojna obronna Polski września 1939 roku zakończyła się klęską ponieważ:
-położenie geopolityczne Polski nie było zbyt korzystne, ponieważ znajdowała się ona pomiedzy dwoma agresorami Niemcami a Rosjanami
-plan wojenny opierał się tylko na obronie a nie na ataku
-niedotrzymane słowo aliantów
-Niemcy posiadali znacznie lepszy sprzęt niż Polacy
-liczebność Niemców była dużo większa od liczebności Polaków
-przemysł zbrojeniowy Polski nie był unowocześniony
-bierność militarna naszych pozornych sprzymierzeńców

Mam nadzieję że Ci pomogłam
możesz być spokojna moja praca nie jest kopią z internetu tylko notatką z zeszytu
Pozdrawiam
1 5 1