Odpowiedzi

2009-12-13T17:40:14+01:00
1)"Carpe diem"-chwytaj dzien
2)postępuj tak bys póżniej tego nie żalowal
3)porazkami sie nie przejmuj
4)nie ogladaj sie za siebie
5)miej wiare w siebie
6)badz dla ludzi taki jak pragnal bys by dla ciebie byli
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:40:14+01:00

Aby znaleźć szczęście:
1. Szczerze się uśmiechaj, bo jak wiadomo uśmiech skraca dystans.
2. Ważne jest też, aby dzielić się z innymi, to na prawde daje wewnętrzne szczęście.
3. Dużo rozmawiaj u utrzymuj dobre kontakty z ludzmi.
4. Rozgrzewaj atmosfere humorem.
5. Zaspokajaj swoje potrzeby.
16 4 16