Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:53:26+01:00
(-1/2)*(-1/2)-5/36
-----------------------+4:5/2=
(-1):(-9)

1/4-5/36
------------+4*2/5=
1/9

9/36-5/36
------------+8/5
1/9

4/36*9/1+8/5=1+8/5=2 3/5




5/6*2/5-9/4*1/9
--------------------=
0,2+1

2/6-1/4
----------=
12/10
4/12-3/12
------------=
12/10
1/12*10/12=10/144=5/77



2009-12-13T18:12:33+01:00
1/4-5/36=1/36
....................=9/36+4:(2,5)=9/36+1,6=1/4+1,6=1,85
1/9



1/3-(2,25)×1/9=1/3-3=(-2 i 2/3)
......................................=(2 i 2/9)
1,2