Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:41:39+01:00
Pepsyna w procesie trawienia rozkłada białka do krótszych łańcuchów polipeptydowych.

podpuszczka powoduje denaturację białka z mleka matki.
2009-12-13T17:47:48+01:00
Podpuszka zazwyczaj powoduje denaturację białka z mleka matki czyli zmiany w strukturze bialka

pepsyna w procesie trawienia ona rozkłada białka oraz znajduje zastosowanie w leczeniu nieżytu żołądka i niedokwaśności.