Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T18:33:27+01:00
1.francuzKim
2.twórczości
3.Mikołaj
4.Polakiem
5.pOlonezy
6.francisZek
7.lutyY
8.pianisTa
9.kOnkurs
10.geoRge sand.

1.Fryderyk zmarł w ... mieście
2.Wyróżniamy 3 fazy...Chopina
3.Imię Ojca Chopina
4.Kim z narodowości był Fryderyk?
5.Fryderyk tworzył...
6.Drugie imię Fryderyka nadane mu podczas chrztu
7.Miesiąc urodzin Fryderyka
8."zawód" chopina
9.Teraz odbywa się międzynarodowy...Chopinowski
10.Najlepsza przyjaciółka chopina, którą kiedykolwiek poznał

Te duże litery to hasło. I mam nadzieję, że pomogłem i pozdro ;D
2009-12-13T18:41:09+01:00
KOMPOZYTOR
1 imię ojca Fryderyka- miKołaj
2..... Sand-przyjaciolka Chopina geOrge
3 Imie kobiety z ktora zareczyl sie w 1836 roku chopin Maria
4 Miesiac w ktorym zmarł Chopin-Październik
5 Nazwisko kobiety z ktora Chopin zareczył sie w 1836r. WłOdzińska
6 Na jaką chorobe zmarł Chopin mukowiscydoZa
7 Miasto w ktorym zmarł Chopin parYż
8 Imie matki kobiety z która zareczyl sie w 1836 roku chopin Teresa
9 miejsce urodzenia Chopina- Zelazowa ....-wOla
10 drugie imię Fryderyka fRanciszek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:45:59+01:00
Kujawy
WOjciech
Mazowsze
Paryż
FiOdorowa
FrancuZ
KrzYża
NohantT
EurOpa
GRuźlica
1. Z kad pochodziła patka Chopina
2 Pierwsze lekcje na fortepianie Chopin brał u.....Żywnego
3. W wieku szesnastu lat ogromny wpływ na rozwój Chopina miały pieśnie i tańce....
4.Gdzie dał pierwszy publiczny koncert?
5.Maria.........jej Chopin ofiarował dwa tańce polskie
6.Pochodzenie ojca Fryderyka
7.Serce Chopina znajduje się w Kościele Św. .....
8.Gdzie mieszkał w roku 1839
9.Na jakim kontynencie przebywał Chopin
10.Na jaką chorobę chorował?