Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:46:26+01:00
SWIETA:
-Czy lubisz swieta bozego narodzenia?
-jaka jest twoja ulubiona potrawa?
-Ulubiona kolęda?
-Jakie znasz tradycje zwiazane z tym świętem?
-Jakich tradycji dochowujecie z rodzina?]

jak mozesz to daj mi naj xD
1 5 1
2009-12-13T17:48:38+01:00
Czy ma pan/i pracę ?
ile pan/i zarabia ?
czy ma pan/i obywatelstwo polskie czy nuie ?
czy był/a pan/i za granicą ?
czy ma pan/i dzieci ?
2009-12-13T17:52:17+01:00
Wybór studiów
- czy wyborze studiów kierujesz sie wysokim poziomem uczelni??
-czy wybierzesz studia zaoczne czy dzienne??
-wybierzesz kierunki humanistyczne czy scisłe??
-czy w wyborze studiow kierujesz sie tym ze w przyszłosci znajdziesz dobrze płatna prace??
- czy wybiersz studia licenciackie, jezeli tak to planujesz dalsza edukacje??