Odpowiedzi

2009-12-13T17:52:19+01:00
1. Ponieważ surowce naturalne po woli się już kończą , z tego powodu musimy zastępować je innymi odpowiednikami.
2. Długopis- plastik
koc- sztuczny materiał
plastikowa szyba- plastik
kalkulator- plastik itp.
żyłka- sztuczne tworzywa
nożyczki- sztuczne tworzywa, plastik.
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:53:33+01:00
1. Ponieważ tworzywa naturalne są droższe. 2. Aby nie niszczyć surowców naturalnych. 3. Aby chronić środowisko

a te 2 to se wypisz, że np. na dworze masz plastikowy kubeł na śmieci coś w tym stylu ;)
12 3 12