Odpowiedzi

2009-12-13T18:13:29+01:00
"głód ukryty" inaczej "niedorzywienie"
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:16:55+01:00
Głód ukryty - inaczej niedożywienie: stan organizmu żywego będący skutkiem, zazwyczaj przedłużonego, niedoboru składników pokarmowych (najczęściej tłuszczów i węglowodanów) wynikającym bądź z niedoboru określonych składników w spożywanych pokarmach, bądź to z ich niewielkiej ilości. Skutkiem niedożywienia jest zazwyczaj utrata masy ciała i wychudzenie, rzadziej objawy niedoboru jakiegoś składnika, np. witamin w spożywanym pokarmie. Niedożywienie może być przyczyną znacznego osłabienia organizmu i depresji, apatii czy rozdrażnienia.

Proszę:)
2 3 2