Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T17:54:02+01:00
Ludzie szanujcie chlebek jest to dar od Pana Boga!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:04:22+01:00
(data)
Ludzie!
Zwracam się do was z prośba o szanowanie chleba. Niektórzy z was na pewno nie zastanawiali się jeszcze jak bardzo jest on ważny. Pragnę uświadomić wam to ze bez niego nie da si żyć. Niektórzy w biednych krajach na widok chleba potrafią szaleć a nawet bić o niego. Dla nich nawet suchy chleb sprawia ogromna radość. Większość ludzi w naszym kraju nie szanuje chleba np. wyrzucając go do śmietnika, ponieważ jest tylko trochę nieświeży. Lepiej jest nakarmić ptaki takim chlebem niż tak go szanowac. Mysle ze po przeczytaniu tego listu dużo przemyślicie i zmienicie swoje postępowanie.
(podpis)