Odpowiedzi

2009-12-13T17:56:40+01:00
Dobre
1. pozwalają na produkcje penicyliny
2. produkcja serów
3. drożdże do ciast
4. rozkładają stare szczątki organiczne
5. wykorzystywane jako pokarm

złe
1. powodują psucie się żywności
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:58:29+01:00
Dobre znaczenie grzybów:
-użyźniają glebę
-rozkładają szczątki organiczne
-są pokarmem
-są wykorzystywane w piekarnictwie
- wytwarza się z nich antybiotyki
złe znaczenie grzybów :
-pleśnie
-niektóre są pasożytami roślin i zwierząt
-wywołują choroby m.in grzybicę stóp u ludzi
19 4 19