Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:55:36+01:00
Prawda, która nie boli

1kg prawdy
20dkg cukru
3łyż zmieszania
40dkg uśmiechu

Prawdę mieszamy z cukrem, dodajemy zmieszanie. Długo ubijamy, żeby dobrze się wymieszało. Gdy masa będzie jednolita dosładzamy uśmiechem. Pieczemy 20 min w 180stopniach. Podajemy na tacy.
49 3 49
2009-12-13T17:56:39+01:00
Wziąść wody pare kartofli
obrać kartofle i zetżeć na tarce
zmieszać z wodą
zjeść i mówić prawde
31 2 31
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T17:59:47+01:00
Przykazania prawdy:
1.mów zawsze prawde.
2.troche słodyczy
3.ciut rozczarowania
4.ziarenko niezgody
5.kropelke pogody
6.ręke przyjazni
7.buziak na droge
27 3 27