Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:03:45+01:00
W wodzie jest tlen...H2O

po tym jak przykryjesz świeczkę. Ogien pobiera ostatni tlen który pozostaje pod szklanką aby się dalej palić...

jeżeli zużyje cały tlen który ma to pobiera dalszy z wody.. jak w wodzie się skończy to zgasza się...(tlen podtrzymuje palenie)



...nie obiecuje że dobrze, ale tak mi się wydaje ;))
(z tego co pamiętam z lekcji )
2009-12-13T18:04:03+01:00
Ponieważ świeczka wypali tlen a na to miejsce wpłynie woda z talerza