Odpowiedzi

2009-12-13T18:02:26+01:00
Ponieważ przed zjedzieniem zakazengo owocu byli doskonali.A gdy zjedli ,gdy szatan skusil Ewe to popelnila wielki Grzech i razem z Adamem Bog ich wyrzucil z ogrodu Eden...i od tamtej pory stali sie grzeszni i zaczeli wstydzici sie swojego ciala...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:02:16+01:00
Ponieważ, ulegli namowom weża.Nie zaufali w pełni Bogu,a mieli przecież wszystko,aby im się wspaniale żyło,nie odczuwali bólu,byli szczęśliwi w Królestwie Boga.Uwierzyli jednak złu.Chcieli odróżniać dobro od zła tak,jak to potrafił Stworzyciel.Wcześniej natomiast nie mieli zupełnie pojęcia o tym,co to jest zło.Po zjedzeniu jabłka"otworzyły im isę oczy".Dopiero wtedy zauważyli,że są nadzy.Wzbudziło to w nich wstyd i się schowali,a przeciez wcześnoiej nagość nie była dla nich wstydem czy upokorzeniem.Dlatego,ze złamali zakaz Pana Boga,zostali ukarani.Było to dla nich ciężkie przeżycie,gdyz musieli opuścić Raj,zostawić to,co było dla nich naprawdę dobre.
3 5 3
2009-12-13T18:04:16+01:00
Adam i Ewa zaóważyli dopiero po zjedzeniu owocu że są nadzy poniewarz wcześniej żyli w przekonaniu że są szczęśliwi , po skuszeniu przez węża (szatana) dopiero to dostrzegli zostały im otworzone oczy na samodzielne życie poza (rajem).
1 5 1