Odpowiedzi

2009-12-13T18:16:31+01:00
Ilość biletów dla dorosłych----x
ilość biletów dla dzieci-----30-x
cena biletu dla dorosłych----20 zł
cena biletu dla dzieci---(100%-40%)*20=60%*20=0,6*20=12zł
20x+12(30-x)=440
20x+360-12x=440
8x=440-360
8x=80/:8
x=10
ilość biletów dla dorosłych---10
ilość biletów dla dzieci---30-10=20
spr:10*20+20*12=200+240=440
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:21:27+01:00
X-dzieci
y-dorośli
x+y=30
20y+0,6*20x=440
x=30-y
20y+12(30-y)=440
x=30-y
20y+360-12y=440
x=30-y
8y=80//8
y=10
x=30-10=20
odp dobrze jest
1 4 1