2 i jedna trzecia plus pięć szóstych razy trzy piąte =
7 - cztery piąte podzielic 2 i jedna druga =
1 i jedna czwarta razy 1 i trzy piąte minus ( 0,6 - 0,55) =
4 i jedna druga razy dwie trzecie minus jedna czwarta podzielic 4,5 razy 2 plus 0,4 razy 5 =

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:15:43+01:00
1 wynik= 2 i dwie trzecie
2 wynik= 6,68
3 wynik=1,95
4 wynik= 4 i osiem dziewiątych
2 4 2
2009-12-13T18:42:47+01:00
Książka i pomoce do matematyki
1 1 1