Odpowiedzi

2009-12-13T18:13:11+01:00
Pekin
1)52-39=13
2)13*4min=52
3)17:50+52 min= 18:42-Godzina w Pekinie

:D
1 5 1
2009-12-13T18:18:48+01:00
116-21=95
95*4=380
380/60=6h33min
17,50+6h33min=24,23 dnia następnego

powinno być dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:46:46+01:00
1.Obliczam różnicę długości geograficznej.
a)w Warszawie
52N+21E=73 stopni
b)w Pekinie
39N+116E=155 stopni
2)Obliczam różnicę czasu
a)w Pekinie
1stopień-4min
155 stopnie-x
x=4min*155stopni/1stopień=620 min=10h 20 min
3.Ustalam godzinę.
17.50+10h20min=4.10