Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:12:56+01:00
V = Pp * H
gdzie Pp - pole podstwy H - wysokosc

V = 230 *230 * 142 = 52900*142 =7 511 800 m³

:)
2009-12-13T18:13:48+01:00
H - wysokość = 142 m
a - bok kwadratu = 230 m
V - objętość = ?
V = 1/3 razy a²h = 1/3 razy 52900 razy 142 = 751180/3 = 2503933,3 m³
2009-12-13T18:21:16+01:00
H = 142 m
a = 230 m

V = ?

V = Pp * h
Pp = a * a
Pp = 230 m * 230 m = 52900 m²
V = 52900 m * 142 m = 7511800 m³

Odp.: Objętość piramidy wynosi 7511800 m³.