Potrzebuję kilku argumentów, które pomogą mi ustosunkować się do myśli ,,Życie bez rozmowy, cóż było by warte" w felietonie.

NIE CHCĘ CAŁEJ PRACY! tylko kilka argumentów, po przecinku, od myślnikow, które mogłabym rozwinąć w pracy.

,,Życie bez rozmowy, cóż było by warte"

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:12:11+01:00
Komunikacja miedzyludzka jest najwazniejsza w kontaktach z innymi, dzieki niej pokazujemy jakie mamy mysli co czujemy jaki jest nasz swiatopoglad, rozmowa jest wazna na etapie np ksztaltowania sie zwiazkow partnerskich-to dlugie rozmowy sprawiaja ze poznajemy partnera, docieramy sie, dzieki rozmowie uczymy sie sluchac innych i sami byc sluchani
2009-12-13T18:16:36+01:00
,,Życie bez rozmowy, cóż było by warte"

Rozmawiając z innymi poszerzamy swoje wiadomości, poznajemy nowe zwroty, wydarzenia, poznajemy opinie innych ludzi na rozne tematy itp. Gdybyśmy nie rozmawiali bylivyśmy "dzicy", skryci w sobie, niedostępni i wgóle mielibyśmy niedużą wiedzę o świecie ;p