Odpowiedzi

2009-12-13T18:16:45+01:00
Przyjaciele
Modlitwa
Rodzina
Bóg
1 1 1
2009-12-13T18:17:15+01:00
W realizacji zasad ewangeli może ci pomoc kazdy , który chce twojego dobra. Kazdego dnia pomagaja ci przy tym rodzicie mowiac ci : nie pal nie pij itp. Moze ci w tym pomoc rowniez czytanie slowa bozego ,a takze rozmowa z ksiedzem :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:20:40+01:00
Moim zdaniem w realizacji zasad ewangelii może pomóc Ci każdy, komu ufasz (bo po co się pytać, jak komuś się nie ufa?).
Najlepiej pomogą Ci:
rodzice, starsze rodzeństwo, przyjaciele którym całkowicie ufasz, ksiądz, katecheta :)) i rozmowa z Bogiem :))
1 5 1