Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T18:19:53+01:00
Oczywiście, że tak. Bo pomagając innym czujemy radość a jeśli tylko mamy na uwadze swoje sprawy to nie możemy być w życiu szczęśliwi.
2009-12-13T20:08:25+01:00
Tak.Ponieważ gdy pomagamy innym czujemy się szczęśliwi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:08:40+01:00
Uważam, iż można odnaleść szczęście w działalności publicznej. Każdy człowiek czuje satysfakcje z faktu, że w jakiś sposób pomógł drugiemu człowiekowi. Codziennie media donoszą o coraz to nowszych nieszczęściach, np. braku profesjonalnego sprzętu na oddziałach dziecięcych w szpitalach. Nie jesteś zadowolony z tego faktu, chciałbyś pomóc. Jednak jako jednostka masz małe szanse na powodzenie. Dlatego istnieją różnorodne działalności publiczne (np. fundacje). Wstępując do takiej fundacji możesz się przyczynić do unicestwieniu tych nieszczęść, a co za tym idzie - dać szczęście innym ludzią. A każdy wie, że nie ma większego szczęścia, niż dać szczęście.