Krzyżówka:
3 - podstawowa forma greckich budowli (na 7 liter).
4 - trójkąt z tympanonem ( na 7 liter).
7 - pierwszy wśród greckich rzeźbiarzy (również 7 liter).
9 - podstawa,wzorzec,zasada tworzenia dzieła (na 5 liter)
10 - asymetryczna , zrównoważona postawa ciała ( na 10 liter)
11 - najsłynniejsze dzieło Polikleta znane dzięki rzymskiej kopi (na 9 liter )

Jest to Antyczny świat sztuki (Grecja i Rzym).

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:19:48+01:00
3 megarom
4 fronton
5kapitel
7 fidiasz
8 poliklet
9 kanon
10 nie wiem
11 doryforos
11 3 11
2009-12-13T18:26:18+01:00
2009-12-13T18:27:03+01:00
3.megarom
4.fronton
7.fidiasz
9.kanon
10.tego nie wiem
11.doryforos
12 3 12